BNP PARIBAS WARSAW OPEN
Już od 2018 roku gramy na marketingowych kortach! Naszą tenisową przygodę zaczęliśmy
w momencie, w którym wielki tenis wracał po latach do Sopotu.
To właśnie nasza agencja była odpowiedzialna za rozpromowanie pierwszych edycji BNP Paribas Sopot Open, a później BNP Paribas Polish Cup. Obsługiwaliśmy social media turniejów cyklu ATP oraz przeprowadzaliśmy działania PPC w mediach społecznościowych i sieci Google. Dzięki mocnemu działowi animacji dbaliśmy również o przygotowanie oprawy wideo turniejów, tworząc przyciągające uwagę intro turniejowe.
Ponad 300 plików graficznych do druku (i żadnej literówki)
W kolejnych latach nastąpił również powrót światowego tenisa kobiecego do Polski, za sprawą rozgrywającego się w Warszawie BNP Paribas Warsaw Open. Tym razem nie tylko social media i kampania online znalazły się w zakresie naszych obowiązków. Zaprojektowaliśmy branding turnieju rangi WTA 250 i przygotowaliśmy wszystkie formaty reklamowe do kampanii online oraz offline. Nasz team graficzny zajął się również obrandowaniem całego terenu, na którym odbywał się turniej. Łącznie przygotowaliśmy ponad 300 plików graficznych do druku. Bez żadnej literówki. ;)
Video zwiększa zasięg
Z kolei turniejowe social media weszły na nowy poziom dzięki ekipie wideo. Podczas wcześniejszych edycji współpracowaliśmy z fotografami organizatora, postawiliśmy jednak na mocne rozwinięcie filmowej strony tego eventu. BNP Paribas Warsaw Open to jeden
z największych turniejów odbywających się w Polsce, zasługiwał więc na wyjątkową oprawę. Postawienie na content wideo okazało się świetnym rozwiązaniem, ponieważ łącznie dotarliśmy do 104 000 więcej użytkowników niż rok wcześniej. Świetne wyniki w social media uzyskiwały nie tylko publikowane rolki na Instagramie, ale także relacje, w których mocno zaangażowaliśmy fanów turnieju. Content oparliśmy głównie o wspomniane materiały wideo, które były publikowane niemal w czasie rzeczywistym, co w przypadku sportowych wydarzeń jest niezwykle ważne.
Pierwsze rakiety świata moderacji
Najtrudniejszym elementem obsługi social media eventów jest moderacja profili. To właśnie media społecznościowe stanowią dla wielu osób główne miejsce pozyskiwania informacji
o trwającym wydarzeniu. Stąd najważniejsza jest umiejętność szybkiego i merytorycznego reagowania na pojawiające się wiadomości oraz komentarze. Należy pamiętać też o tym, że każdy event to tak naprawdę żywy organizm, więc wszelkie komunikaty muszą być przekazywane sprawnie. Nie ma tu miejsca na zbyt zawiłe i skomplikowane zdania. W trakcie trwania turnieju nieprzerwanie prowadziliśmy moderację profili na Facebooku i Instagramie. Dzięki naszej stałej czujności udało nam się ugasić niejeden pożar. Zdecydowanie mamy
w naszym zespole pierwsze rakiety świata moderacji!
Piłka nadal w grze
Doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej współpracy z turniejami tenisowymi zaowocowało coraz szerszym zakresem obowiązków. Jak to na agencję z Gdańska k. Warszawy przystało, zaczynaliśmy tenisową współpracę od naszego rodzimego Trójmiasta, powoli przechodząc na turnieje odbywające się w stolicy. W tym momencie nie możemy powiedzieć: gem, set, mecz, bo… piłka nadal w grze.