Baltic Hub
Największy i najszybciej rozwijający się polski terminal kontenerowy potrzebował wsparcia w zakresie serwisów: intra– i internetowego.
Serwis www
Komunikacja zewnętrzna i logistyka
Baltic Hub to największy i najszybciej rozwijający się polski terminal kontenerowy oraz jedyny terminal głębokowodny w rejonie Morza Bałtyckiego. Współpraca JAMEL z Baltic Hub
w zakresie projektów IT rozpoczęła się od prac nad nowym serwisem internetowym. Nasze działania obejmowały odświeżenie layoutu serwisu – zgodnie z potrzebami użytkowników oraz specyfiką działalności terminala – oraz prace programistyczne, w tym liczne integracje
z wewnętrznymi systemami klienta.
Nowy serwis internetowy Baltic Hub to nie tylko platforma informacyjna, ale również narzędzie umożliwiające efektywne zarządzanie logistyką i komunikacją z klientami oraz kierowcami. Umożliwiają to główne funkcjonalności serwisu: wyświetlanie informacji nt. statków, które aktualnie znajdują się przy kei, sprawdzanie kontenerów, kalendarz pociągów czy też kalendarz statków.
Dzięki odświeżonemu designowi, integracjom z wewnętrznymi systemami oraz podziałowi na dedykowane sekcje, serwis stanowi kluczowy element w działalności Baltic Hub, podkreślając jego rolę jako lidera w branży terminali kontenerowych w regionie Morza Bałtyckiego.
Intranet. IT w komunikacji wewnętrznej
Wraz z zakończeniem prac koncepcyjnych nad serwisem baltichub.pl, Klient powierzył nam wdrożenie Intranetu. Serwis ten ma być nową odsłoną – wizualną i funkcjonalną – Intranetu, z którego dotychczas korzystali pracownicy spółki. Wśród kluczowych funkcjonalności znajdują się: kalendarz wydarzeń, rozbudowana książka adresowa, interaktywna struktura organizacji, forum dla pracowników spółki, a nawet aktualne menu pracowniczej kantyny.