• en
  • Baltic Hub

    Największy i najszybciej rozwijający się polski terminal kontenerowy potrzebował wsparcia w zakresie serwisów: intra– i internetowego.

    serwis internetowy baltic hub

    Serwis www
    Komunikacja zewnętrzna i logistyka

    Baltic Hub to największy i najszybciej rozwijający się polski terminal kontenerowy oraz jedyny terminal głębokowodny w rejonie Morza Bałtyckiego. Współpraca JAMEL z Baltic Hub
    w zakresie projektów IT rozpoczęła się od prac nad nowym serwisem internetowym. Nasze działania obejmowały odświeżenie layoutu serwisu –  zgodnie z potrzebami użytkowników oraz specyfiką działalności terminala – oraz prace programistyczne, w tym liczne integracje
    z wewnętrznymi systemami klienta.

    Nowy serwis internetowy Baltic Hub to nie tylko platforma informacyjna, ale również narzędzie umożliwiające efektywne zarządzanie logistyką i komunikacją z klientami oraz kierowcami. Umożliwiają to główne funkcjonalności serwisu: wyświetlanie informacji nt. statków, które aktualnie znajdują się przy kei, sprawdzanie kontenerów, kalendarz pociągów czy też kalendarz statków.

    Dzięki odświeżonemu designowi, integracjom z wewnętrznymi systemami oraz podziałowi na dedykowane sekcje, serwis stanowi kluczowy element w działalności Baltic Hub, podkreślając jego rolę jako lidera w branży terminali kontenerowych w regionie Morza Bałtyckiego.

    Intranet. IT w komunikacji wewnętrznej

    Wraz z zakończeniem prac koncepcyjnych nad serwisem baltichub.pl, Klient powierzył nam wdrożenie Intranetu. Serwis ten ma być nową odsłoną – wizualną i funkcjonalną – Intranetu, z którego dotychczas korzystali pracownicy spółki. Wśród kluczowych funkcjonalności znajdują się: kalendarz wydarzeń, rozbudowana książka adresowa, interaktywna struktura organizacji, forum dla pracowników spółki, a nawet aktualne menu pracowniczej kantyny.

    Zobacz więcej realizacji

    Skontaktuj się z nami

      Tę stronę chroni rozwiązanie reCAPTCHA. Obowiązuje Polityka Prywatności oraz Regulamin Google.