Ekosystem www dla Grupy UNIMOT
Dla lidera sektora energetycznego, Grupy UNIMOT, stworzyliśmy ekosystem stron internetowych, który zintegrował około 20 spółek w ramach jednej spójnej i nowoczesnej platformy
Naszym celem było połączenie rozproszonych stron w jednolitą strukturę, która w pełni odzwierciedla siłę i tożsamość marki UNIMOT, a jednocześnie zapewnia użytkownikom intuicyjną nawigację pomiędzy serwisami spółki.
Spójny, modułowy layout
Centralnym elementem wizualnym ekosystemu stał się symbol logo UNIMOT, który podkreśla powiązania między wszystkimi subserwisami. Dzięki temu rozwiązaniu cała platforma nabrała spójności, a użytkownicy mogą w łatwy sposób przemieszczać się między witrynami poszczególnych spółek. Dodatkowo opracowaliśmy zaawansowany system nawigacji, który ułatwia poruszanie się w ramach struktury obejmującej tysiące podstron.
4740 podstron w 13 miesięcy
Praca nad ekosystemem trwała 13 miesięcy – od pierwszego spotkania ofertowego do wdrożenia finalnego produktu. W tym czasie wysłaliśmy ponad 2000 maili, koordynując szczegóły projektu na każdym etapie. Efektem jest rozbudowana platforma składająca się z 19 domen i subdomen, obejmująca łącznie 4740 podstron.
Nasze prace nie zakończyły się na etapie wdrożenia. Jesteśmy odpowiedzialni za hosting i utrzymanie ekosystem. Warto podkreślić, że od czasu wdrożenia serwisów osiągnęliśmy poziom dostępności wynoszący 99,95 SLA.
Analityka i optymalizacja
Dodatkowo, dzięki zaawansowanym dashboardom w Looker Studio, monitorujemy i analizujemy zachowania użytkowników w ramach nowego serwisu. Pozwala nam to na bieżąco śledzić jego wydajność, identyfikować obszary do poprawy i optymalizować działanie platformy, aby spełniała najwyższe oczekiwania zarówno klienta, jak i użytkowników.
Odwiedź: unimot.pl
Projekt w liczbach
Liczba domen i subdomen na start projektu
Czas trwania projektu w miesiącach
Liczba wdrożonych podstron