• en
  • MOWI – Kampania MOWImy o Tobie! – listopad 2023

    Czy stanowiska pracy mają płeć? Z tym zagadnieniem zmierzyliśmy się w trakcie opracowywania strategii oraz scenariusza filmu do kampanii employer brandingowej MOWI, skierowanej do pracownic.

    MOWI wspiera równouprawnienie oraz rozwój kompetencji wszystkich swoich pracowników. Z tego powodu celem kampanii było zachęcanie kobiet do odważnych działań – spojrzenia na swoje kompetencje i talenty, a w konsekwencji rozważenia aplikacji na stanowisk, które często niesłusznie uważane są stereotypowo za męskie. 

    W trakcie prac nad spotem poznaliśmy wyjątkowe kobiety, które podjęły to zawodowe wyzwanie i przyjęły nowe obowiązki, w których… sprawdziły się świetnie! Opowiedzieliśmy m.in. historię zaradnej magazynierki Martyny czy precyzyjnej pracowniczki technicznej Adrianny, opracowującej raporty dla całego działu. Film jest częścią większej kampanii wewnętrznej MOWI, dla której opracowaliśmy również ideę przewodnią i zaprojektowaliśmy serię plakatów. 

    Obecnie kobiety stanowią ponad 50% pracowników zatrudnionych w MOWI. Dzięki ich doświadczeniu, kompetencjom (również tym miękkim) i umiejętnościom pracy zespołowej. Jednym słowem mają wszystko czego potrzeba, by działać, awansować i kształtować ścieżkę własnej kariery.

    Autorka

    Adela Ostaszkiewicz

    Zobacz wszystkie wpisy Autorki

    Zobacz więcej wpisów

    Skontaktuj się z nami

      Tę stronę chroni rozwiązanie reCAPTCHA. Obowiązuje Polityka Prywatności oraz Regulamin Google.