Rebranding dla Dekal
Odpowiadaliśmy za kompleksowy rebranding marki DEKAL, działającej w branży paliwowej. Celem projektu było stworzenie spójnej i funkcjonalnej identyfikacji wizualnej, która z powodzeniem sprawdzi się we wszystkich aspektach działalności firmy. Znak musiał być uniwersalny i skutecznie działać na stacjach paliw, opakowaniach produktów, wielkoformatowym brandingu pojazdów transportowych, a także w kontekście oleju grzewczego Ekoterm.
Jednym z kluczowych wyzwań było zaprojektowanie logo, które harmonijnie korespondowałoby z innymi logotypami, w otoczeniu których DEKAL jest często prezentowany. Powstało uproszczone logo z symboliczną kroplą, subtelnie wpisaną w literę „A”. Dopełnieniem projektu była wyrazista kolorystyka, charakterystyczna dla branży paliwowej, oraz przejrzysta typografia, która nadała marce profesjonalnego i nowoczesnego charakteru.
Aby zapewnić spójność w komunikacji wizualnej, przygotowaliśmy również księgę znaku. Zawiera ona szczegółowe wytyczne dotyczące stosowania logotypu oraz przykłady podstawowych elementów marketingowych. Dzięki naszym działaniom marka DEKAL zyskała odświeżony, nowoczesny wizerunek, który skutecznie wspiera jej rozpoznawalność i komunikację na rynku.